2010 metais interneto reklamos biudžetams prognozuojamas augimas
Prognozuotojas:
Europos interaktyvios reklamos asociacija
Europos interaktyvios reklamos asociacija (European Interactive Advertising Association (EIAA)) teigia, kad 2010 metais internetinė reklama augs 7,6 proc., nes 94 proc. rinkodarininkų padidins šios reklamos išlaidas.
EIAA atliktas Ad Barometer tyrimas parodė, kad 83 proc. Europos rinkodaros vadovų jau padidino interneto reklamos išlaidas šias metais ir dar ketina jas didinti ateinančiais. Iki 2011 m. tikimasi dar 93% proc. metinių interneto reklamos išlaidų augimo.
Pagrindinės priežastys įtakojančios tokį augimą, respondentų teigimu, yra galimybė pasiekti norimą vartotoją ir atitinkama vertė, gaunama už pinigus.
EIAA taip pat išsiaiškino, kad trečdalis verslų prie kitų reklamos strategijų prideda ir mobiliąją reklamą, per ateinančius dvejus metus tikimasi 97 proc. šio reklamos kanalo biudžeto augimo.
30 proc. apklaustųjų teigia, kad interneto reklamos biudžetus didina tiesioginės rinkodaros sąskaita. Trečdalis rinkodarininkų mažina televizijos reklamos biudžetus ir pereina prie interneto, kuris suteikia ir video reklamos galimybes.
Šaltinis:
http://lit.best-marketing.com/?lang=est&show=news&id=793
Lankytojų prognozė:
Pritaria: 22% (93)
Prieštarauja: 78% (328)